fuck

tjenare på er få som läser! känns lite wierd att sitta och skriva när ingen läser, men det är mitt eget fel har ju inte bloggat på nästan en månad. Kände iallafall för att börja om bloggen på nytt så jag har raderat alla gamla inlägg osv. Hade tänkt göra en ny design men det går ju inte för att man är så smart och inte kommer ihåg vart man lagt sin usb kabel till kameran, har liksom alla mina sommar bilder däri. Hade tänkt byta profilbild på fb men samma sak där! så nu får man ha en bild som jag säkert haft i mer än en månad, snacka om uttjatad bild. Jaja, mitt minne orkar visst inte samarbeta med mig längre.. Nu ska jag ta och se lite serier & vänta på min tvätt så att jag kan klä på mig någon gång, skulle kanske träffa nathalie idag förresten, fast vem bryr sig egentligen om vem jag är med? haha åh aja igår va jag inne i kupolen i borlänge och kollade lite grann, såg att New Yorker har öppnat där! och gissa om jag fått en ny favoritaffär! Testade ett par skitsnygga jeans jag funderar på att köpa sen när jag fått mina pengar, de kostade 400spänn men de är lätt värt de. Köpte iallafall en skitsöt klänning på lindex för bara 30kr! fast har ingen aning när jag tänker använda den men det visar sig nog. & vet ni en släkting till mig messa mamma igår att hon hade stått vid tunnelbanan vid centralen i sthlm och skulle åka till sin pojkvän så var det en människa som ramla ner på spåret och hamna under själva tåget.. fyfan va hemskt, hon skrev även att man hörde att benen gick av.
___________________________________________________________________________________________
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0