Har du tänkt på din egen begravning

Sitter i min säng och varierar mellan datorn & tven. Igår var vi till Västerås över dagen och handlade lite grann, min lillasyster fyller ju år på tisdag så därför åkte vi dit. Hittade typ ingenting, blev bara något body shower eller vad det heter, sånt man duschar med iallafall, det luktar cocos & lime. Sen 9 par örhängen & en lila ljushållare av glas från ikea & balsam ;p åh vet ni? jag hade världens sjukaste dröm, dock tänker jag inte berätta vad den handlade om.. haha ;) idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, just nu ligger jag i min säng och orkar inte ens resa mig upp. LAT LAT, men de är inte så konstigt, åkte bil i mer än 4 timmar sammanlagt. & jag har färgat håret rött nu förresten! har inte berättat det kom jag på, men de var lite för ljust så ska färga om de idag kanske. Men vi hös väl, nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0